Joulun odotuksen tunnelmaa...

Joulun odotuksen tunnelmaa...

lauantai 2. helmikuuta 2013

2013-02-02 Samaa rataa tämäkin lauantai...

Ette ikinä arvaa missä oon ollut?!? Ei liene kovin vaikeaa päätellä, jos on viime päivitykset lukenut, että oon ollut puuhommissa metsässä ;) Noh, sieltä selviydyttyäni jälleen sauna lämpimäksi ja vähän kauneushoitoja...Muuten, olin eilen kasvohoidossa - oikein kultanaamiota siveltiin kasvoihini :) Kasvohoito kuului laajempaan pakettiin, jonka sain joululahjaksi - paketti sisälsi mm.3 viikon kotihoitotuotteet, joten nyt pitää hiukan skarpata tätä mun "vesi vanhin voitehista"-linjaa ;) Mutta, kun aikani saunassa kosmetiikan kanssa pelasin, kurnikin jo vatsa...niinpä pyöräytin pikaisesti täytetyn patonginpalan :P Vastaavanlaista sain joku kerta eräässä paikallisessa kahvilassa, joten päätin kokeilla, josko tulisi yhtä maistuvaa itsetehtynä :)




FETA-PESTOPATONGIT
patonkia
jääsalaattia
voileipäpikkelssiä
pestoa
fetaa öljyssä
punasipulia 



PS. Jos te nauratte mun joulu-hössöilyä jo kesällä, niin voin kertoa, että tulevan kesän mökki-kuvakirja on jo aloitettu...oli pakko ikuistaa hiukan metsä-kuvia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti